Fylle-sms och "vi hopp imorrn.."

Haha hittade en massa roliga sms från fyllan. Hehe.. ska ge er några smakprov :

 - "Vem är du med? Rån nu, eller på ringer jag!! Värme veta om jag ska till digi eller inte!!"

 - "Men emma min lilla flicka. Vart ska du ta vägen!?lilja vännen.. Ring när du är nykter.. :P"

 - "Lett ski. Glödat ja. Mer gula. Haha, det är lugnt sara, jag ska klara av den här kvällen galant.. :P du behöver inte oroa dig, tar taxi hem till teg sen inatt. Kram! :)"

 - "Jag har gått och lagt mig nu, lever livet och ska sova.. Vi hörs!"

Haha, har inget minne av att ja skickat dom tre översta.. vette fan va ja menat me lett ski, glödat ja och mer gula. Ingen jävla aning.. haha! Däremot har ja ett svagt minne av den sista..

Som tur är vet jag med 100% att ja aldrig (hittills) pratat me nån i telefon en fredagsnatt.. de hade kunnat bli lite jobbigt dagen efter då man alltid hittar konstiga bilder och sms på telefonen...

Nu ska jag nog ta en tidig kväll. Börjar min första lektion 8.25 imorrn och därefter har ja hål till 13.15... dryyyyygt. Kanske ska söka lite julklappar på stan då..?
Btw, va på julmarknad idag. Köpte totalt 8 julklappar varav en bestämd till mig och en till en kompis. Problemet är bara att jag vill själv ha resten av dom..!

Nej nu ska jag dra mig. Gonatt och  "Vi hopp imorrn" (citerat från ett sms jag skickat nån natt till Emma..)


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0