Hej, kom och ta mig...

Ja och Antonia har suttit och analyserat en reklam av Dior på svenskalektionen. Kvinnan på bilden utstrålar verkligen "hej kom och ta mig ".

Hittills har idag varit en flitig dag. Jag ringde till Jehovas typ 5 gånger innan jag blev uppringd. Imorron kväll ska vi besöka Rikets Sal där vi ska vara med på en av deras tillställningar (enligt mannen i telefon på ca 1½ timme ! ) och därefter prata med någon medlem/ledare i ytterligare en timme eller så. Det blir ju spännande att se hur många av oss oskyldiga 18 åriga tjejer utan någon synd som dom försöker värva..
Sen ringde jag till polismannen och fick ett möte bokat med honom på måndag på polissationen!! Va grymt!

Nu ska vi börja med naturkunskapen. Undrar vad vi ska göra. Förra veckan disikerade vi gris-organ. Hjärta, lunga, och njurar. Kändes som nån Hannibal-karaktär när man stod där med skalpellen i ena handen och lungan i andra..



Det blev ingen slabbig lektion. Vi var fem stycken som satt och såg en dokumentärfilm om cancer istället. 56 minuter lång och jag trodde bara filmen skulle ta kål på mig.

Nu sitter Antonia och får psyk-bryt över skolarbeten och Anna delar en chokladboll med en linjal. Normala? - Självklart..!

Nämen nu ska ja mumsa i mig min halva av chokladbollen..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0