Ny vecka - nytt liv?

Dream on..

Måndag igen och helgen känns långt långt borta. Började me lite teoretisk musik på estet lektionen och sen hade vi filosofi där ja flummade mig fram till en halvklar liten uppsats om varför vi inte borde ha krig i världen. Ja vet redan nu att det kommer spåra ut i ett tema som liknar "jag tycker inte om Bush". Eller nåt sånt.
Vidare till lunch på Balder där ja, Anna och Sara satt och pratade om livet och dess motgångar och de besvär som uppstår varje dag, år ut och år in. Idag handlade de mycke om frustation. Ganska mycke min..hehe.
Satt kvar lite mer än en timme och tjattrade på.

Tebaka till skolan och hade lite håltimme / p100 tid / filosofi. Jag gjorde enormt mycke den timmen. Väldigt väldigt mycke.. inte. Lite på alla delar för att ha lite ombyte.
Tyska tyska - deutsch hade ja sen.
Nu har ja slutat och väntar på att pappa ska bli klar hos doktorn så ja får ta mig hem. Han ska hämta mig på skolan och köra mig ända ut till Täfteå. Nice.

Väl hemma ska ja göra.. nada. Slappa, busa lite me lillebror, sista delen av filosofi-flummet, slappa lite till, kanske laga lite middag och sen slappa igen framför tv:n..


Måste ta tag i livet nu. Tror ja ska börja me mitt p100. Kan vara bra att göra åtminstone något innan jul..

image3

Här är min väg i Täfteå! Från kröken längst bort är det ytterligare ca 100 meter till vår gård.
Fast nu är de inga fina löv och bara snö, slask, is och vatten på vägen.. hrmf..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0