"Sökes : Tuff brud i militärförpackning"

Jopp de e visst ja de enligt Emma - my darling som haft skoj och fixat layouten på min blogg. Tack tack! (Och självklart var de ju hon som skrev inlägget innan och la ut bilden på mig och henne)

Kan väl stämma till viss del, råkar ha 15 kg militärutrustning hemma..hehe. Vilket får mig att tänka på att ja troligtvis inte kommer kunna fara ut nästa helg me gruppen och försöka överleva kylan. Tänka sig att just den helgen kommer min framtid bestämmas! Typ. Ska på au-pair möte och sparka mig själv i baken så att ja får ihop pengarna som behövs för ett år i USA!

Hehe stygga vi va idag på skolan..
Emma raggade upp en kille (eller snarare hettade upp..) och gav honom Saras mail då han ville "fortsätta på msn..." Sara fick honom och då han ville ha en bild fick en av mina extremt fina självporträtt hoppa in i historien. Så sammanlagt : Han tror att mitt ansikte e samma person som Emma som "har" Saras msn.. Saknas bara att vi ger honom Antonias mobilnummer och Annas address så e de packat å klart! HAHA!

Till midda blev de hederlig norrländsk palt me lingonsylt.
I ate it, and I'm proud of it !

Snart ska ja dra mig upp till rummet och sitta i sängen och träna lite mer gitarr. Sen kl 20.00 börjar Ugly Betty och till de ska ja sticka längre på lovikka-vante #2.

Lyric of the day :
"Vill ni att jag vänder om, och slåss för den jag är?
Aldrig sviker jag mitt land, när vindarna viskar mitt namn..."

De e djupt..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0