Vardagliga jag

Har du pojkvän/flickvän?
- Nope, inte vad jag känner till.
Är du kär? 
- Nope, inte de heller.
Hur tidigt stiger du upp?
- Vissa vardagar 05:50 - tro mig, de tar emot..
Vem/vilka vet mest om dig?
- Olika personer vet olika mycke.
Gillar du att slåss? 
- Inte om ja måste. Men om ja ska försvara nån gör ja de.
Vad ska du göra ikväll? 
- Spela gitarr framför tv:n.
 Har du utländska föräldrar?
- Nix.
Var har du ont?
- Just nu? Mina fötter värker..
Är du bra på att måla?
- Det är något ja behärskar, men ja e ingen outstanding.
Vem kramade du senast? 
- Min lillebror.
 Vad längtar du till?
- Jullovet.
Vad heter dina husdjur? 
- Sassi, golden retriver och Basse, shih-tzu.
Har du körkort?
- Neeej men ja ska ta de till våren.... hoppas ja..
Favoritgodis?
- Choklad.
Morgon- eller nattmänniska?
- Nattmänniska. Helt klart.
Sparare eller slösare?
- Sparare hela mitt liv fram tills ja fyllde 18.
Har du några homosexuella vänner?
- Ja, fast dom e väl mer bekanta..
Bio eller promenad?
- Bio på mörka, kalla halvan av året. Promenad övriga.
Är du kittlig?
- Beror på om ja känner för de eller inte.
Rädd för insekter?
- Jepp, dom stora muterade iaf.
Anser du att du är stark?
- Både psykiskt och fysiskt..
Vem pratade du senast i telefon med?
- Mamma.
Hur många par skor har du?
- 4 som ja använder just nu, 10 totalt.
När flyttar du hemmifrån?
- Efter mitt år i USA.
Vilken film liknar ditt liv?
- Shrek... hehe.
Och vem spelar huvudrollen som dig?
- Jag såklart..!
Vad funderar du över just nu?
Om mina tjocksockar på elementet e torra snart.
Spelar du något instrument?
Piano, håller på att lära mig gitarr.
Blommor och choklad eller film och snacks?
Blommor och choklad.
Har du gjort något olagligt?
Åkt för många i en bil. Gått mot röd gubbe, men de kan väl inte räknas om de inte va nån trafik?

Kommentarer
Postat av: elin

ja visst ääääääääääär dom :)

2007-12-05 @ 18:16:45
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: emma

Ha du guitarrhero?! :O btw, såg precis mq reklamen fö första ggr på tv, fan ta agnes! ;) haha

2007-12-05 @ 21:48:50

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0