Fredag till slut

Nu är de tills slut fredag och helg ! Nästan iaf. Kom till skolan för en halvtimme sen och insåg att de inte var någon från min klass här. Ingen hade orkat dyka upp.. inte ens Anna som sa att hon skulle vara här idag.. Så ja sitter och leker lite på datorn samtidigt som ja ser att de snöar ute. Kom på den lilla ideen att skaffa en blogg - och sedär!
Min enda lektion med lärare idag börjar kl 12.45 och här sitter jag ensam i korridoren.. yey..
SMS! Fick sms från Anna som skrev att hon är på väg ner till stan nu och hon undrar om hon ska komma förbi skolan först eller om vi ska gå och äta på Balder först. Hon får komma hit, ja vill inte gå ut i kylan än..

Idag var en sån dag som ja planerat till att gå ut och ha kul på, men folk tycks svika mig så peppen har svalnat. Det lär väl bli en hemmakväll för första gången på ja vet inte hur länge. En månad? Två? Shit..

Sen efter skolan ska ja ut på stan och dela ut lite flyers som reklam för en pjäs min förening anordnar. I snöandet. Snömulle #1 - hej.

image2

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0