75 timmar kvar

Sen är jag finally framme i sthlm efter 10 timmars bussfärd. Lär ju vara helt död men det är värt det.

Idag känner jag mig som en flitmyra. Fast det kan även bero på att jag känner piskan slå bakom mig.
Jobbat med projektarbetet typ 5 timmar i sträck haha. Sara kallade mig jätteduktig men jag förklarade att jag kanske inte vart lika duktig resten av året^^.
Men nu så har jag slutspurten kvar bara och jag börjar till och med bli nöjd! Då krävs det mycket ska ni veta..

Fick nyligen pengar för studentklänningen jag köpte så nu ska jag hämta ut mina bussbiljetter imorrn. Happy moment!

Lär väl sitta fast här framför datorn resten av kvällen också men nu jäklar måste jag bli klar. På tisdag är det redovisning och då ska hela skolan se min film och jag vill inte ha några småfel då utan allt ska vara perfekt perfekt perfekt!
Sen blir det en uppsats i miljöpolitik tisdagkväll med inlämning på onsdag. Ner till sthlm blir jag säkert tvungen att plugga på bussen också för sen ska projektrapporten in på typ 10 sidor, huvva..

Måste ju dessutom tillägga att jag tror min dator kommer krascha snart. Hoppas bara jag hinner klart med p100 först och bränna ut den på skiva, annars hoppar jag från Tegsbron.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0