Idag var det premiär med tekniska fel

Redovisning av projektarbetet 2008 var idag.
Efter en hel del tekniska problem (närmare bestämt en timmes problem..) så fick man flytta två filmredovisningar från aulan till skrivsalen, däribland min egen film.
Och till sist så kom teknologin igång.
Filmerna som visats tidigare fanns alla någon liten scen att skratta åt eller så. Roligast var ju helt klart Emma och Antonias film om depression. Visserligen ett allvarligt ämne och en bra och givande film, men jag hade fått hoppa in som statist och som röst åt nån psykolog eller så.
HAHAHAHA!
Alla treor vände sig och tittade mot mig för dom kände ju igen min röst, haha jag trodde ju Emma hade mixat med min röst så att det inte skulle låta som mig!
Hehe min handledare som satt brevid blev också fundersam över varför hon kände igen rösten..^^

Menmen, till sist samlades hela skolan i skrivsalen och lite dramatiskt sådär så fick jag vara sist ut av alla redovisningar med min dramatiska film.
Sen blev jag helt förstörd då Ellen plötsligt springer ut ur rummet med handen för ansiktet och jag ser hur hon gråter så tårarna rinner. Jag trodde hon kände någon som dött i nån bilolycka eller så och att min film påminde henne om det, så jag blev ju helt förstörd och fick jättedåligt samvete.
Men sen fick jag höra att hon bara var känslig och att hon blev så berörd av filmen och att det var därför.

Men nog lyckades jag med mitt mål - Linda blev helt röd i ansiktet och tårögd till tusen, yeees!
Jag fick min lärare att gråta! Victory..

Sen kom många ettor förbi och pratade och ställde frågor sen så det var riktigt kul, folk man aldrig pratat med tidigare stod och tittade på mitt liv haha.

Men nu till någe tråkigt - har en uppsats i miljöpolitik till imorrn som kommer ta upp hela min kväll usch och fy..

MEN!
Imorrn kl 12:40 åker min buss från Umeå mot Stockholm! Wei!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0