Ikväll blir det andra bullar

Bakat en stoooor choklad-kladdkaka som jag, Emma, Antonia och Sara ska glufsa i oss ikväll på vår choklad-skvaller-mys kväll.

Sen så måste ju tillägga nattens mysterier. Får en massa fyllesms från Peter nere i sthlm i typ 1½ timme som håller mig vaken (trött som fan var man ju också men jag hade lovat att ta emot och svara på dom..). Dock så tog hans kompis över mobilen ett tag med orden "han har lite svårt att skriva just nu.." No shit!?
Eller kan någon översätta "Äro14 så. E, did se" till ren svenska..?

Somnade till slut en kvart eller så innan jag vaknar av att mobilen ringer och se på fan om det inte råkar vara en aspackad stockholmare som ringer.. Sluddrar som en alkis om nån brud som strulade upp någon annan trots att han bjöd henne på drink och om att han kanske blev utkastad av vakterna men han kommer inte ihåg exakt allt.
Lyckades iaf förklara att jag inte hade några batterier på mobilen och att den var på väg att dö när som helst.
Så plötsligt säger han "säg nåt på norrländska".. ehm, jahaaa..? Mitt i mina norrländska ord dog mobilen och där tog fyllesamtalet slut.
Jävla flummare XD

Strax ska jag iväg till bussen innan jag tar mig till Sara på grubbe. Där ska vi fixa iordning till en myskväll with the ladies. Ska försöka få med mig kakan i ungsform på bussen också, blir spännande att se va tusan busschaffören kommer säga, hahaha.

Mmmm, stor stor stor chokladkaka med marabou-bitar i.... mums va gott!

Kommentarer
Postat av: Peter

haha jag har inga som helst minnen av att jag pratat med dig i telefon XD

älska mitt fyllesms XD haha "Äro14 så. E, did se"
undra vafan ja ville säga då.
I guess somethings man are not supposed to know!

2008-04-12 @ 14:08:14
URL: http://peteers.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0