Nästa nedräkning har börjat

Om 10 dagar ska jag strax hoppa på bussen ner till Fjollträsk, ohhh längtar!

Lite stressad bara. Hinner klumpa ihop ett inlägg här innan jag ska fortsätta med livet.
Imorgon har jag muntligt nationella prov i tyska som jag kom på imorse - sen och sämst som jag är - så den har jag suttit med de senaste 4 timmarna och jag är fortfarande inte klar, och jag kan fortfarande inte mitt halva A4 utantill suck suck suck..

Sen upptäckte jag för en stund sedan att vi imorgon ska ha en muntlig presentation på de dikter/noveller vi läst på engelskan. Ehm.. "läst"..? Fan det hade jag totalt glömt bort, ska se om jag har boken här hemma så man kan spåna igenom texterna.

Och på tisdag är det tyskaglosor från mitt tal och sen någon miniuppsats om elsopor som ska in. Hahaha det är lika intressant som det låter - elsopor, huvva.. Jag dagdrömde åter igen på Magnus lektion så jag har ingen aning om vad han pratat om hehe.

Ge mig fredag nu! Visserligen ska jag vara ensam barnvakt åt lillebror då men hellre det och att veckan är över än att det bara är måndag imorgon..

tjupptjupp

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0