Skoterland

Jooodå.

Riskerade mitt liv för en timme sen då jag klättrade runt på en massa gamla flyttkartonger nere i källarn på jakt efter gamla fotografier. Att balansera på dom en meter ovanför betonggolvet var lite vingligt men man har väl talang^^

Rubriken "Skoterland" kommer från min fördomsfulle msnkontakt Peter från Fjollträsk (eller Fjolleträsk som han så gärna säger)

Idag har jag vart flitig igen och jobbat vidare med mitt projektarbete. Nu ska jag passa på att fråga pappa då han kommit hem om vart kartongen med fotografierna tagit vägen.

Och nu har jag fått svar. Fick typ 6 färgfotografier i A4 format som pappa beställt från VF och som jag inte sett tidigare. Damn vilka bilder. Fast jag saknar fortfarande en speciell som jag ska fortsätta söka efter.. ska tjata lite mer på pappa.

sötnöt (K)
så de så!
HA!

Kommentarer
Postat av: Peter

länken funkar ju inte, hallå!!

vi i fjollEEEEträsk gillar när saker funkar hihi XD

2008-04-02 @ 19:50:47
URL: http://peteers.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0