Tandborsten - människans bästa vän?

Har precis tagit en liten paus från mitt storstädande och min stressade dag.
Jag har skurat, gnuggat, näst intill repat 23 köksluckor och lådor med hjälp av en tandborste, nagelborste, disktrasa, vatten och såpa.
Tog visserligen lite hjälp av stålull på de knepigaste ställena men på grund av det har jag skurit upp mina fingrar så det gör smått ont att knappa på datorn nu. Great.

Fick nämligen en lista på saker som ska göras här hemma som ingen annan vill göra så jag och Billy ska få slåss om att göra dom då varje uppdrag är värt pengar. Just nu är jag 8 skåp från att bli 300 kr rikare! Tur för mig att Billy är nere i Fjollträsk nu så jag kanske hinner beta av någe mer idag.

Men så måste jag jobba med tyskan också. Insåg idag (smartskalle #1) att jag har muntligt tyska nationella prov imorgon så nu ska jag skriva ett tal och lära mig innan natten kommer.

Funderar på att stanna här hos pappa måndag också då magsjuka har gått hos mamma och det är verkligen inget jag vill drabbas av..!

Lite surt att måsta vara inne och skura så att fingrarna domnar bort och dör för att sedan rå-plugga tyska hela dagen då det är blå himmel ute, menmen vad gör man inte för att få pengar till en stockholmsresa och ett försök till MVG i tyska..image92




Jag är på desperat jakt efter en studentklänning just nu. Men så hittade jag den här sommarklänningen på H&M som jag tyckte om.
Men icket, med så lite pengar som jag har så får det va. Ska tjata här hemma på pappa att han ska betala den - jag har mina knep..^^

Så typiskt, man hittar rätt och så fanns den i en enda storlek som man inte kan ha och inte finns den på internet heller, sökte länge igårkväll. Drygt som fan.

Jaja, nu ska jag göra slutspurten inför mina kommande 300 kronor.
Sen blir det att jobba med tyskan och kanske kanske hinner jag med något mer hushållsjobb innan jag somnar.

Besos

Kommentarer
Postat av: billy

vissa har ju jobb i sommar + 6000 i skatteåterbäring så slit allt du vill ;)

2008-04-21 @ 11:20:58
URL: http://sineaterblogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0