27 dagar kvar...

Sen kommer jag C, I promise.

Idag var det kräftskiva här hemma vilket var nice. En gång om år får man känna sig som en barbar och äta med händerna, who wouldn't want that..?

I övrigt kommer lite OS uppdatering nu: Fotbollstjejerna åkte ut i kvarten mot hatobjektet Tyskland. Har fortfarande inte glömt när dom vann över Sverige i VM 2002 (tror jag) och den rumänska domarn dömde en felaktig frispark som avgjorde hela finalen.
Sedan efter en enormt lång tennismatch vann till slut Johansson och Aspelin över fransmännen och är nu i final i dubbel. Wei blir spännande att se.
Slutsligen vann även Sveriges handbollsdamer över Tyskland (mohaha back at you) i typ sista minuten så nu har dom gått vidare till kvarten.

Ska skicka in en beställnïng på framkallning av foton från tågluffen till helgen. Skulle välja ut max 100 st till ikväll bestämde jag och Hedlund oss igår för men jag råkade komma upp ni närmare 150... Så vi delar upp vår beställning och få slå ihop pysselkvällen då vi ska göra våra klippböcker istället.

Åh vet inte vad jag ska göra ikväll. Pappa och Eva har börjat se en deckarserie men jag hänger inte med så det är inte värt att börja se nu.
Men, nu vankas det kolakaka med glass! Ciao


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0