En förjävlig uppförsbacke

Idag for vi ut till skogen igen och den här gången hade båda cyklar för att snabbare ta oss till området där vi jobbar. 'Härligt' tänkte jag men sen när vi väl vek av in på grusvägen möttes vi av motvind och en lång lång lång jävla uppförsbacke. Närmare bestämt ca 3 km... Och jag som har sämst kondition var ju lagom utpumpad och död då vi kom fram.
Fy faen näe det var inte kul. Blir samma rutt imorrn, på måndag, tisdag, onsdag etc..
"Spagettiben" sa jag till pappa.
"Vilken tur att det bara är spagetti och inte kokt spagetti..." svarade han.
Ja så enormt rooooligt svar.

Aja andra sura händelsen idag är brottningsskandalen i OS. Till och med småbarn vet vad kräla är (amen ni fattar vad jag menar..) men inte dessa proffesionella olympiska domarna som tjänar pengar på att se biffiga män i trikåer kramas. He e ju skandal..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0