Nattens drömmar

Vet inte vad som hänt med mig på senaste tiden men jag drömmer extremt mycket och varje natt.
Inatt var jag nere någonstans vid Medelhavet och badade tillsammans med en familj jag tydligen just lärt känna. Jag hade slagit vad med den här familjen att jag kunde hitta igen vilka av sönerna som var tvillingar.
Så när jag guppar runt där i vattnet och spanar efter två likadana bröder ser jag plötsligt hur ingen mindre än kung Carl XVI Gustav simmar förbi mig!
Jag har badat med kungen, känner mig nöjd...

Igår var det filmkväll med Billy. Blev en dansfilm och Sweeny Todd och massvis med godis och cola till det. Kände mig lagomt onyttig men efter gårdagens liv var det värt.

Sista av godiset äter jag upp just nu, kunde inte motstå godispåsens prasslande haha
.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0