Ta mig härifrån

15 dagar kvar. Sen får jag äntligen hoppa på tåget härifrån.
Allt är skit och går emot mig just nu på alla möjliga plan utom ett - du vet vem du är och tack för att du finns i mitt liv.

Sitter till och med och tittar på Ernst på fyran, då är man deep down..
 
Min dag idag ser ut såhär:
Gå in till stan med gitarren för att få den lagad (för vilka pengar då? Menmen..)
Gå upp till Gnejsvägen till brorsan för att åka med honom ut till Sävar för att hämta ett tält och sen till Täfteå för att hämta min cd spelare (som inte är min utan familjens men who cares?).
Hem och se hur mycket mer jag kan förvärra mitt liv..

Deppmolnen ligger tungt över mitt huvud.

Aja kollar på lediga jobb varenda dag men neeej jag vill inte jobba som nån personlig assistent. Nu har jag gått över till att kolla på KY utbildningar - kanske man kan passa på att flytta härifrån då också..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0