Antagningsbesked

Så har man fått besked på studera.nu om man kommit in på de utbildningar och kurser man sökt till våren. Jag kom in på alla jag sökt, fast vill ju inte gå alla utan lär välja bort dom flesta.

Valet står mellan:
- Webdesign
- Digital fotografering och bildbehandling

- Estetik (mamma loggade in på min sida häromdan och anmälde mig till den kursen utan att fråga först, en smula jävligt irriterande då jag inte ens vet vad det handlar om..)

Eller kanske blir det en uppläsning av Matte C på konvux någonstans i sverige. Mamma och moster har börjat prata ihop sig och diskutera linköpings universitet. Snällt men tycker mig redan ha kollat alla utbildningar där och ingen är nåt som passar mig..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0