Dags att börja planera nyår nudå

Det är bara 4 dagar kvar så nu måste man börja planera..!

Jobbar 12-16 sedan fort hem för att duscha. Då är det bara frågan om jag ska byta om innan eller efter jag åker till Anna. Tror inte jag ids gå ombytt dit för det blir ju som en smula ovärt att komma fram ofräsch..
Blir nog så att jag dagen innan fixar dit alla saker så slipper man glömma nåt hemma.

Då saknas bara det lilla problemet med klänningen. Måste sy till den lite så måste hitta mig tid att göra de (så lat som jag är^^) den ska iaf läggas upp 20 cm och sedan får jag se om jag ska lägga in den i ryggen lite.

Fan nu kommer paniken..

Middagen ska handlas och pengar ska delas upp. Potatisgratäng, rostbiff och sallad med snöbollar till efterrätt och kanske lite vin och skumpa till det.

Från förra nyårsafton:

Haha den bju' jag på..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0