Knäckbakning!

Blev nyss klar med 200st knäck som jag och mamma bakat. Eller tja, mest jag - jag tar åt mig all ära hehe^^
Men det av den enkla anledningen att dom blev perfekta!

Ska försöka dra igång lite julbak hos pappa till veckan också, det vore mysigt..

Idag var jag och mamma även på komvux för att prata lite om min kommande vår. Som det ser ut just nu kommer jag börja läsa Matte C med början den 12 januari och slut om det var den 29 maj.
Huvva jag som inte ens tycker om matte...
3 dagar i veckan eller 1 kväll i veckan, beror lite på om jag kommer in på kurser jag sökt på universitetet..

Usch och fy, jag vill inte bli vuxen.

Sen stängningen på bitchen imorrn, mindre trevligt det med..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0