Paket i brevlådan

Idag hittade jag ett paket i brevlådan till mig, det var min klänning från nelly som jag inte trodde skulle komma förrän tidigast imorrn..
Hur som helst gick det fem minuter innan jag strippade loss i köket och drog på mig klänningen. Och vet inte riktigt vad jag ska tycka. För på bilden på hemsidan går klänningen typ till knäna men på mig var den ytterligare circus 20cm längre ner..
Okej jag kanske inte är världens längsta människa, men 168 är väl hyfsat normallångt..?

Blir alltså till att dra fram symaskinen och sy upp den innan nyår.

Blev inkallad till garderoben ikväll också. Är gymnasiefest från födda -92. NITTIOTVÅ, hahahahahaha! Småååååbarn!
(i mina ögon är dom inte äldre än högstadieungar - såna ungar som jag inte tycker om..)

På tal om det hänger mina gamla högstadielärare på Cover Club här i umeå, träffat på tre stycken nu (två jag inte hade som lärare men dom kände igen mig ändå..)
En smula komiskt när dessa förebilder för ungarna vinglar fram och tillbaka och skriker ens namn i garderobskön..^^

*

Hur många 19åriga tjejer känner du som går runt i bara trosor hemma kl14 en måndag? ;) hehe

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0