Snöstormen förstörde idolfinalen

Fan va surt, hade sett fram emot en kväll i soffan med hög volym på tvn och efter Kevins första uppträdande avbröts allt pga att snöstormen förstörde mottagningen..
Fick läsa på aftonbladet.se vem som vann vilket var lagomt surt. Men hejade på Kevin så det gjorde inte så mycket..

Fick reda för en halvtimme sen att jag inte börjar jobba förrän 21.30 ikväll så vad tusan ska man nu hitta på..?

Btw - en bild på hur jag spenderade min fredagskväll (innan jag upptäckte att inspelade idol var förstört) :

Skottade HELA vägen från bron ner till brevlådan. Utan att pappa ens bad om det (han var inte ens hemma).
Kände bara för de..^^

En timme senare efter ett högt dån möttes jag av den här synen:

Snön som legat på taket hade naturligvis ramlat ner och begravt vägen till trappan med ett par decimeter..
Bara att ta på sig ytterkläderna o dra på mössan och gå ut för att skotta igen..

Åter igen. Pappa hade ingen aning om hur duktig jag var^^

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0