FF

Här var det tomt. Ensam hemma ikväll, vad ska man då hitta på måntro? Blir väl en kväll med datorn i knät och tv:n som hägrar på väggen i bakgrunden.. man är väl social^^
Får ta och skriva med folk på msn så man inte känner sig allt för bedrövlig.

Och sen kom Emma idag på skolan och lockade med en massa förslag som att hyra en lägenhet i spanien ett par månader och försöka skaffa jobb. Sedan en lägenhet i London. Fan va nice det hade vart! Dock ska jag ut och tågluffa i sommar och därefter till USA så jag behöver alla slantar jag kan få tag i..

Men nu kom jag på att jag faktiskt har semminarium imorrn som man kanske borde förbereda sig lite på. Kanske även ska skriva klart skiten till rapport som ska in.. great, där har vi min kväll.. byta - någon?

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0