Pluggmåndag och slappartisdag

Ofta. Igår var den dagen då jag skulle plugga som tusan för att bli klar med svenska c rapporten. Jag skrev en halv A4 och spenderade övriga 6 timmar vid msn.. illa illa.

Men idag! Idag är det tisdag och idag ska jag försöka ha en slappardag. Dagen mellan Anna Pihl (som jag pga msn missade igår såklart) och Grey's Anatomy är ägnad till att ta det lugnt. Jag är en slapp människa - och? Bara image28för att jag råkar gilla soffor och min säng med gitarren i famnen..


Nej - min familj odlar inga renar på gården. Och nej - jag äger inga själv heller.
Det är bara på sommarn som tomtens renar betar på vår gräsmatta, men det är en annan historia.



Tåget söderut inom kort, någon..?

Kommentarer
Postat av: Peter

meeeh ja som trodde att du o tomten va värsta bundisar. har inte alla norrlänningar renar på sin gård? :P XD

2008-02-26 @ 14:48:21
URL: http://peteers.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0