Sprutflaska med grädde på hjärtedagen

Torsdag och alla hjärtans dag.
Jag, Antonia och Emma tänkte fira våra egna hjärtan tillsammans genom choklad, vin och lite mer choklad. Bakade en kladdig brownie (faktiskt riktigt god) och tömde lådan med vitt vin samtidigt som vi pratade tyska och engelska över internet med Antonias lilla hemliga hjärta.
Sen blev det chokladpudding när klockan passerat midnatt till filmen Supersugen - jävligt bra film! Många underbara scener där man inte ville titta för att det var så pinsamma situationer. Perfekt film på en perfekt kväll..

Men höjdpunkten vad då helt klart när Antonia plockade fram sin gräddsprutflaska. Efter inte alls någon lång tid med den framme blev vi alla tre vita i både hår, ansikte, axlar, kläder, armar.. you name it. Fanns ju killar som önskade dom vart där kan jag lova^^

Här kommer en provsmak på vad kvällen innehöll :
image26
Tre liter vin senare : Antonia, jag och Emma och en del grädde..

image27
Och brownien blev god. Den åts upp..

Kramar på er mina gottegrisar, grädden måste göras om..^^


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0