Bloody sunday

Vaknade 05:13 idag av att ja frös i sängen. Hämtade mig ett duntäcke att lägga ovanpå de vanliga täcket men när ja skulle sova igen hade min hjärna gått och blivit pigg.
Tog fram datorn och internet och lyckades på något underligt vis spendera två timmar med datorn i sängen innan ja bestämde mig för att försöka sova igen. With success..

Sen lyckades ja kasta ner mobilen på golvet  tre gånger igårkväll då ja låg i sängen och ytterligare en gång imorse. Tror mina händer inte riktigt samarbetade me hjärnan.

Vart på möte 13-16 idag vilket va lite jobbigt då ögonen sved och tankarna va på annat håll, men ja överlevde. La sen fram lite diskret att ja nog hoppar av styrelsen till sommarn då ja ändå ska iväg och vet inte heller när ja kommer tillbaka eller vart ja då hamnar i sverige.

Framtiden känns så långt bort samtidigt som paniken börjar krypa sig fram. I need ett körkort.

Nu ska ja väl sitta och häcka på mitt rum resten av dan, så mycke ser ja fram emot kvällen..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0