"Miss dejta min brors kompis"..

.. fick ett fint smeknamn igårkväll av Emma.. haha.

Idag var en slö dag. Inget speciellt på nån av lektionerna och sen fick jag ta buss till pappa för att packa ihop en massa grejer och ännu en gång söka igenom rummet på jakt efter minneskortet - tyvärr ej upphittat. Spurta vidare med ett kuvert med pengar till brorsan på väg till bussen tillbaka in till stan och när jag väl står i snöyret och väntar på bussen, vad händer om att bussen inte kommer..! Faan vad surt det var då.. Fick ta mig till en annan busskur och vänta på en annan buss istället. Framme och springandes runt på vasaplan inser jag att min vante var borta. Smög tillbaka in på bussen genom bakdörrarna som fortfarande var öppna men jag hittade den inte. Precis när jag skulle kliva av kom en busschafför och frågade om det var jag som tappat vanten. Jaaaaa, happiness!

Nu sitter jag hemma och har återfått värmen efter kilometerlång promenad i snöyran, tänkte ta ett långt, varmt, doftandes bad snart. Det skulle inte sitta helt fel!

Och mamma berättade just att jag fått en till kusin!! En liten pojke!
Totalt har jag nu 13 kusiner - varav de senaste 11 styckena är pojkar..
mej
oe
ale
h?
vt
t
(blev till och med tvungen att skriva ner så att jag kunde räkna hur många jag är uppe i nu..)

Nu hägrar badkaret.. ska gå och fylla på lite vatten tror jag minsan.

That's it for today, no details..^^

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad roligt med en till kusin! Jag började tänka på mina kusiner (inte lika många som dina men ändå...) och insåg att alla mina är killar utom en adopterad. :)

2008-02-01 @ 11:42:00
URL: http://cascadeis.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0