Snusk-attacker #2 - varför jag!?

Tänkte dela med mig av lite fler snusk-attacker ja blivit utsatt för:
trottoarblomma = jag
Serbian-Warrior = ytterligare nån wierd internetkåt kille

Serbian-Warrior:

heej snygging

Serbian-Warrior:

cam sex?

trottoarblomma:

skulle inte tro de

Serbian-Warrior:

vf inte snygging

trottoarblomma:

men enbart därför...!

Serbian-Warrior:

vf inte du som e så snygg

Serbian-Warrior:

skulle göra vad som helst för att se dig nakne

Serbian-Warrior:

+du får se mig naken ochså om du vill

trottoarblomma:

nej du de vill ja inte

Serbian-Warrior:

men skulle du vilja nån gång?

trottoarblomma:

nej de vill ja inte

Serbian-Warrior:

fan'

trottoarblomma:

men snälla nån skaffa en tjej i verkligheten istället

Serbian-Warrior:

ja men cam sex e väll inte så farligt

Serbian-Warrior:

du e ju säkert hur fin som helst

trottoarblomma:

eller så e ja en 40 årig gubbe...

Serbian-Warrior:

men jag vet att du inte e de

trottoarblomma:

mhm, men ja vill ändå inte se dig eller visa mig för dig så lägg ner de

Serbian-Warrior:

vf vill du inte snygging

Serbian-Warrior:

ok skit it du sumpar värsta chansen

trottoarblomma:

haha duu, min kille är bättre utan att behöva se dig

Serbian-Warrior:

ok tro de då

trottoarblomma:

haha


Har alltid lika kul åt såna blåsta människor på nätet. Tror dom seriöst att dom har en chans?!

Hur tänker killar egentligen!?

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0