Still waiting, you know..

Blir till att flumma runt i ett tomt nötskal ikväll tror ja minsan.

Och tunikan luktar. Som om de redan inte vore illa nog. Tror ja ska dra på mig mjukisbyxor och en varm tröja med huva och bädda ner mig i sängen. Kanske ger ja en halvtimme åt gitarren också, får se om ja är på humör då.

Emma gjorde min dag helt underbar. 30..!? Helvete! Fy fan va illa ja mår.. ren sanning, ärligt talat.

Dagens:
Magnus: Jag ska få barn i februari. Mitt tredje barn.
Sara (via msn): Det förklarar magen.. (syftar på den tydliga ölmagen)

Ja dog. Mitt i en hysterisk skrattattack i klassrummet som ja försökte dämpa under klassrådet. Smått pinsamt men ja kunde inte låta bli. Skickade samma till Anna över msn som även hon dog. Tre tjejer med händerna över munnen och tårar i ögonen. Iaf jag. Vilken syn..

Sista u-landskunskapslektionen imorrn. Jo tack, den har vi alla väntat på.
Fredag -
har p100 som första lektion, kanske tar lite sovmorgon trots allt. Två lektioner innan vi slutar kl11. HAHA!

Får väl se vad som händer nu. Suck va jobbigt livet kan bli ändå..

Kommentarer
Postat av: Ina

Hahha, kan bara int låta bli, det rycker i fingrarna;
30 bast ;P hahahahahha. Go girl!

2008-01-17 @ 20:14:10

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0