Sommarplaner

På måndag åker jag ner till värmland och stugan för att bada i sjön, sola på flotten, åka ut med båten för att fiska, gå promenad i skogen med hunden, plocka svamp och bär, laga go'middag, baka, dricka varm te framför brasan på kvällen och njuta av solnedgången från bryggan och se solen ersättas av månen.
Fan vad jag längtar!


Sen kommer jag tillbaka till Umeå för att över veckan flytta till brorsans flickväns farmor för att bo där och jobba ute i skogen med brorsan. Sanna Lindgren goes skogshuggare - intressant syn..^^

Slutar jobba på fredagen och ska försöka dra med Sara antingen då eller tidig lördag ner till Antonia för att fira henne på lördag. Blir nog ett jädrans party ute i buschen - ytterligare en intressant syn vart den kvällen slutar..

Därefter, dvs mitten på augusti är jag tillbaka i Umeå för att avsluta sommaren här. Kanske kommer Lycksele ner och hälsar på för att spela paintball och se vår "vackra" stad åter igen.

Jag som knappt planerat nåt för min sommar har vart upptagen i princip varenda dag sedan studenten, ojoj man blir ju andfådd bara av att tänka på det haha.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0