Sommaren i city 1990 - kommer du ihåg?

Jaa då sitter man här inklämd mellan Emma och Antonia i korridoren och bara myyser..

Tja, vad ska man säga?

Sista veckan i skolan och nu är allt avklarat, happy moment!
Och vad har hänt sedan sist man bloggade? Massor. I fredags var Anna och Sara hemma hos mig och vi lagade middag tillsammans - blev kycklingfilé med couscous och wokade grönsaker i soja. Därefter drog vi ut på baksidan och spelade kubb. Teddy var med också och underhöll oss alla (videobevis finns^^)
Sen for alla dom hem till sig och Antonia kom och sov i min bäddsoffa efter frossande av godsaker i soffan på fredagsnatten..^^

På lördag var jag iväg och hjälpte till att döma i Brännbollsyran - dvs VM i brännboll, ärligt talat..
Blev upp till damernas final för mer ville inte jag och brorsan döma, man kan ju fan bli mordhotad av alla galna brännbollshuliganer!
Brände mig som fan på armen kan jag tillägga haha.

Söndag jobbade jag ihop pengar i vår trädgård genom att plantera en jäkla massa blommor som aldrig tycktes ta slut. Menmen, pengar är pengar och dom kommer behövas.

Imorrn blir det till att boka tågbiljetter till sthlm dagen efter studenten och sen på kvällen drar jag och Antonia söderut för ett besök i huvudstaden. Farliga grejer det där..^^

Meeen. Nu ska jag kila iväg och prata med min tyskalärare och gråta över ett vg i tyska - bortskämda jävel^^

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0