Tågluffningen startar ikväll!!!

YEEES!!
Ikväll tar jag och Hedlund tåget ner till sthlm och imorrn kväll flyger vi till Düsseldorf där vår eurotrip startar.
Sen ska vi ta oss söderut mot Venedig via Stuttgart och Österrike (kanske får se lite mindre camp sweden?^^) för att sedan ta oss västerut mot Frankrike och Paris.

Scheisse kan inte förstå att vi faktiskt snart är på väg! 5 år har vi planerat att vi ska göra det här,
5 år!

I Stuttgart ska vi få bo hos min gamla tyska värdfamilj sen förra våren då vi var där med skolan. Shit va skoj det kommer bli.

Alltså kommer min blogg vara tyst i 3 veckor framöver, såvida jag inte hittar igen nåt billigt internetcafé där nere. Om inte så finns jag alltid på mobilen för er som har halebop och känner sig sociala^^

Och Peter - ditt inlägg kommer senare, måst ju fixa med bilder från sthlmsresan också och det hinner jag inte nu..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Din blogg är så fin!

2008-07-03 @ 08:57:14
URL: http://junitjejen.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0