Roliga SMS

Tänkte klämma ut lite galna sms jag fått nu så man kan tömma inkorgen litt..
De flesta (läs alla) är såklart från Peter där nere. Ja vad ska man säga? Läs och ni kommer förstå.
Många brukar undra vad tusan vi pratar om hela dagarna, här kommer ett smakprov..

"Oh sanna where art thou? Im scared XD"
(han fick panik över en kommande dejt då jag inte svarade på 20 minuter..)

En vacker dag i maj när solen lyste skickades dessa sms mellan norr och syd.. :
(Peters sms först ut)
"Tjaaaaa!"
"Tjeeeeeeeeeeeeenare!"
"Hur e läääääääääääget? :)"
"He e fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint, själv?"
"Här ere chiiiiiiiiiiill"

"Goooooood va görs då?"
"Deeeeeeeeeeenise e här. Vi pluuuuuuuggar. Sjäääääääälv då?"
"Haha va tycker hon om våra ryck? ;p ja stääääääääädar"
"Hon giiiiiiiiiiillar de. Hon lyssssssnar på fransk pop"
"Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tur de då :P imorrn kommer ju min kavaljer hit så måst städa mitt ruuuuuuuuuum XP"
"Hahaaaaaaa va bra dååååå."
"Enooooooormt kuuuul..."
"Jaaaaaaa sjääääääälvklart"

 

En kväll då min sms skickades från Emma på min mobil:

"Jag älskar mina brösttårtor kan jag då se dina din sexiga jävel.."
"Haha de här e sparat XD"
"Käka på den du tjockhultare!"
"Haha i will XD. Dina brösttårtor e nog vackrare än mina XD"
"Ha vi nått att drömma om tills vi kommer ner till dig din sexiga grävling!"
"Haha i will XD. Du kan ju drömma om mina din förföriska antilop :)"
"Så min lilla myrslok du längtar tills vi kommer va?"
"Haha nu ere emma igen. Oh ja cant wait XD"
"Tur det! För vi ha höga tankar nu du gosse lilla ;)"
"Haha oj jävlar. ja måste leva upp till förväntningarna nu då XD"
"Jaa och lite därtill.. ;)"
"Oj jävlar jag svettas XD"
"Mm känn pressen.."
Het het het XD Men ja märker att ni kan skriva fortfarande. Drick mer så blire roligare haha XD"
Kanske för de va sanna som skrev och inte jag förstå du, Vill du ha det blött? ;) haha"
"Haha jaaa ja tyckte de börja bli lite torrt för att va het emma XD"
"Ja med precis! Så nu jävlar lyder du min lilla mannshora . ;)"
"Haha oh ja nu har du tagit kommandot igen kapten XD. Älskar dominanta kvinnor XD haha"
"Haha vad äro din befallning härskarinna?"

"Jag befaller dig att skicka en bild på vad du gör just nu min söder slav"
"Jag tittar på tv o du min härskarinna från norr XD"
"Och det där är min slavs cell? ;) haha. Ja jag snackar med mina kära vänner och leker"
"Åhå leker med vad? ;) Ja det är det. Nu spelar jag lite gura XD"
"Sexigt med karlar som spela gitarr ;) Ja, du vi små busar lite :P"
"Mhm lite bus e ju najs :) Vad äro din nästa befallning o du vise? :P"
"Precis, det skadar aldrig ;) haha. Smiska dig själv för du har varit en stygg pojke!"
"Haha done XD Nu får du smiska din heta röv :P XD"
"Oh sved det sötnos? :P smack smack, nu har den fått sig en smäll ;)"
"Haha aa nu har ja ett rött märke på min röv XD Oh smek dina bröst för mig nu XD"
"Oh.. Så det ska se ut ;) haha du min slav, vem är det som ger order här? ;) men bara för att jag är snäll ikväll så smeker jag dem åt dig ;)"
"Åh va najs. Känns det skönt? XD"
"Bättre i verklighet :P"
"Attans att man e så långt bort då. Men men vecka 23 XD"
"Precis, då du ;) haha. Men sanna har lite batteri så detta blir det sista innan sanna dödar mig"


Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Peter

det här inlägget gillar jag! XD

2008-06-02 @ 21:51:15
URL: http://peteers.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0