He va int nån rolig dag

Vaknade 7.15 och mådde piss drog mig och halvsov till 9 då jag gick upp. Huvva vad ljust ute det var idag! Ögonen dog och huvudet sprängdes.

Men.. efter en hel del sölandes på datorn tog jag till slut tag i tyskan som jag nu övat på och skrivit ett halvt A4 och lite till. Känns lite bra iaf.

Igår var jag på väg in i väggen. Bröt ihop framför datorn och bara skakade och tårar rann. Mådde inge bra då men fick en massa värme söderifrån som tröstade.
Allt arbete i skolan och helgens hälsa gjorde att allting kändes så enormt hopplöst.

Men som sagt - tyskan är avklarad (jomen tjena - in my dreams iaf..) så kanske ska skissa på engelska tal nu innan jag får hårdplugga resten av tyskan ikväll.

Sen ska jag ta mig tid och se TMNT sen ikväll också om jag får tid. Haha, gäller ju att prioritera saker^^

pussar och kramar

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0