Jag luktar gott..

Igår igår igår var det partyfredag igen. Jag, Isa, Nadja och Olivia var på förfest hos en Patrik på Ålidhem och därefter gick vi vidare efter "jag har aldrig-spelande" till Krogen Krogen där det var en privat födelsedagsfest.
Inträdet var gratis och efter några fina små vita lögner fixade vårt sällskap även gratis garderob. Viktigt - alla andra fick betala hahahaha!

Kvällen blev lugn som jag hade planerat, ingen ånger och inga misstag så jag är helnöjd.
De komiska händelserna:
- En kille kom fram bakom mig och jag såg i en spegel och i ögonvrån att han sniffade mig i nacken och sa "vad gott du luktar.." Halvtimmen senare kom han fram till mig (åter bakifrån) och sa "då plockar jag upp dig senare då.." Yeah yeah dream on.
- När vi skulle åka hem var Nadja vid taxibilen och dom andra tjejerna var och hämtade ut jackor och kvar utomhus blev jag med ett gäng lite äldre biffiga killar varav en undrade om det inte var jag som ritade tatueringar. Då jag sa nej blev han smått sur på mig och sa att jag var dålig på att rita tatueringar om och om igen. Lite tjafs däremellan då jag sa att jag lätt skulle kunna göra ett porträtt av honom och han påstod att jag bara klarade av att rita sträckgubbar.. Menmen, Nadja kom och drog med mig därifrån, lika bra det för jag kunde ha blivit sur tillbaka på honom.

Från 2:15 till 5:10 pratade jag sedan i telefon med en viss person söderifrån. Oh vad glad jag blev då! Och nej - det var inget fyllesamtal för jag kommer ihåg allt vi pratade om och jag varken sluddrade eller pratade om konstiga saker.

Vaknade idag runt 11 vilket var skönt. Såg ut som ett freak i spegeln men äschdå. Nu har jag käkat godis och chips - yummie - och tittat på friidrott och lite störtlopp. Ska ha en lugn och härlig lördag bara.


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0