Ångest

Nu börjar jag känna en riktig panik känsla i magen. Mår bara illa och är helt skakis och det kommer hålla i sig den här + nästa vecka.
Jag slipper iaf att hålla talet idag, tack gode gud för det.
Kommer skippa tyskan idag (Birke kommer hata mig) för att ta mig upp till polisstationen för tredje gången på två veckor. Får sen skjuts hem av pappa och då blir det till att plugga tyska och svenska. Har komma ikapp dag imorrn visserligen men vill ju känna mig lite förberedd iaf.

Ska dessutom försöka bli klar med religionen den här veckan om jag hinner så att jag kan sitta med svenskan och knåpa i helgen.
I helgen, panik! På fredag kommer min kavaljer till Umeå för att vara med på en födelsedagsfest som kanske inte ens blir av. Om den inte blir av, vad tusan ska jag göra då?

Alltså, summan av kardemumman:
På onsdag har jag tyska nationella - hör, läs och skriva.
Om jag slipper muntligt på tyska blir det istället muntlig redovisning i engelska c.
På måndag ska jag hålla ett svenskatal på 5 minuter.
På måndag blir det tyska nationella muntligt.
På torsdag/fredag nästa vecka seminarium i NK
På fredag ska religionsarbetet in.

Utöver det här måste jag även skriva en psykologiuppsats som min rektor fortfarande inte gett mig.
Sen ska jag till frisören på onsdag, måste köpa en klänning till studentskivan (precis en sån klänning jag önskat mig i ett år nu), betala Emma för en väska hon köpt till mig och betala 400 för id kort.
Så ska vi säga circus 1400kr ska jag lägga ut den här veckan. Jag har typ 400.
Min ekonomi är ju eländig..

Kommentarer
Postat av: emma

Men det är ju party party endå för fan!!! :D luuungt de där, vi ordnar fet festen tycker jag! :D

Men måst du ha en annan klänning då? mena där kan man spara pengar, tror ja kör på en bara, ha fan lagt ut 600 spänn på den så då får den hålla hela kvällen också!

2008-05-19 @ 13:50:33
URL: http://dumlestar.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0