Breakdown - check!

Åhh jag bryter ju snart ihop. Var är ljuset det är tänkt att man ska se så här två veckor innan studenten? Inte fan ser jag det längre! Tror jag snavade i mitten av tunneln när man började se ljuset längst bort och så slog jag i huvudet och blev blind för just nu är allt bara ett evigt mörker..

Måste ringa mamma och tigga pengar. Hon kommer inte bli glad men det är inte jag heller.
För vem fan vill vara skyldig sig själv 10 000kr??!

Enda positiva jag kan komma på just nu är att jag i princip är klar med religionen. Efter circus 6 timmar har jag lyckats kludda ner 3 sidor bestående av en massa ordbajs rakt igenom. Hoppas man får ett G ändå, har inte hållit mig till frågeställningen jag valt ut och har inte ens kollat på betygskriterierna. Menmen, så länge jag inte får IG överlever jag.

Så läser jag på artiklarna från naturkunskapen senare ikväll eller imorrn bitti så kan jag flumma på seminariet jag har imorrn. Sådär lagomt att man verkar insatt när man egentligen inte har någon blekaste jävla aning vad man säger.

Sen är det någon jävel som håller på att ta fiol lektioner längre bort i korridoren som om det inte vore nog redan (jaa jag sitter i skolhelvetet fortfarande). Gnisslandet kommer ju sitta fast i öronen hela kvällen - jo man tackar!

Jag är int bitter.

Sen den där förbannade brännbollsyran som alla pratar om. Blir ingen fest för mig, kan jag göra när jag är student istället och känner för att bli misshandlad och våldtagenfysikgränd.
Näe jag ska nog sova för första gången på en vecka utan att vakna tre timmar tidigare än väckarn med känslan av att man inte har tid att sova.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0