Brösttårta

Ikväll blev det en tuff kväll. Inflyttningsfest hos Terese där vi även spelade brännboll ett par timmar. På något sätt och vis lyckades jag ramla ner i diket två gånger på typ fem minuter vilket kändes ganska dåligt med tanke på att jag var fullt nykter. Sen att jag lyckades knäcka min tumme (har fortfarande ont), sträckt ljumsken och sprungit i skoskav är såna där detaljer jag gärna hade kunnat vara utan.
Men vad gör man inte för stämningen?

På tal om stämningen så var den på topp hos Emma då jag gav över min mobil till henne då Peter skickat sms om henne. Det hela resulterade till ett par roliga fyllesms från Norrland ner till Stockholm.
Här kommer ett litet smakprov:

Norrland - Sthlm
"LagER egna :) byxor sakta samtidigt som jag suger din brösttårta"

Sthlm - Norrland
"Haha brösttårta XD sexigt :)"

Norrland - Sthlm
"Emma är inte i rätt tillstånd att skicka sms i t9 ;p"

Sthlm - Norrland
"Jag vet hur de känns XD"

Norrland - Sthlm
"Ja vårta fanns inte med gullet"

Sthlm - Norrland
"Haha bästa smset"

Norrland - Sthlm
"Tack sexY"

Sthlm - Norrland
"Haha brösttårta går bra de med. De låter bättre XD Va var de första du sa? Nåt om byxor XD"

Norrland - Sthlm
"Så bra, haha. Kan sannas mobil nu, schhh! Jo jag skulle dra av dem ;)"

Sthlm - Norrland
"Haha jaså nu har du helt tagit kontrollen. Fan va bra ja gillar dominanta kvinnor XD haha"

Norrland - Sthlm
"HahaJA men då ha du hitta rätt gullet ;)"

Sthlm - Norrland
"Haha perfa. De e bra studs i min säng. Här kunde vi ha kul XD Het emma XD"

Tja, tänk vilken tur man har som får vara en del av mobilens tidsera..^^
Nu när man är hemma sen nån timme tillbaka så känner jag mig ändå ganska pigg konstigt nog. Kanske eftersom jag på nåt sätt och vis lyckades få i mig glass och pepparkakor för en halvtimme sen haha. Blev bara så rackarns sugen..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0