En sommarvind

Igår var mysigt. Jag, Emma och Sara satt i rådhusparken och fikade och diskuterade killar och historia. Och såklart så vänder jag mig om och ser enäggstvillingen jag alltid råkar stöta på överallt i Umeå (hahaha och precis då jag skrev det loggade han visst in på msn..). Odiskret lyckas Emma vända sig om och så upptäcker hon den andra tvillingen som hon alltid tycks stöta på. Umeå är bra litet ibland.

Sen satt ett gäng estetare/studenter/mysko människor brevid oss varav en av dom kände jag igen så himlarns mycket och det stör mig! Tydligen såg Emma att han tittade mycket på mig så jag undrar om jag träffat på honom nånstans eller om man har nån gemensam vän. Lär ju aldrig komma på det, men om jag gör det så blir det med buller och brak haha.
Jag tyckte iaf att två i gänget såg ut att höra hemma i Lynyrd Skynyrd så därför smygtog jag ett kort på dom^^.
Fluffhår och läderväst och så drack dom öl ur 80-tals glas. Underbart!
image131

Sen gick jag en sväng på stan med Emma vilket är jättefarligt för man hittar alltid nåt man vill ha och jag har ju min ekonomi som inte stämmer överens med mina önskemål..
Hittade ett par sommarbyxor på HM som jag vill HA. Ska förbi imorrn och se om dom är kvar, då köper jag dom.
(Fick lite bidrag av mamma^^)
image132

Känner för att lägga upp bilder så vilken tur att jag hade några som världen ännu inte har sett. Inatt satt jag som sagt uppe vid datorn ganska länge (till kl3 närmare bestämt) och när jag skulle gå och lägga mig upptäckte jag att det var ljust ute så jag behövde inte lysa upp vägen upp till mitt rum med mobilen så som jag alltid brukar göra..
Men, vart jag vill komma är att det var jättemysigt ute vid den tiden.
Sånt där typiskt Hitchcock-film-stämning. Väntade mig bara på att höra varulven yla någonstans i skogen.
Här kommer en fin liten bild som jag tog 3 inatt på utsikten från fönstret.
image133
Haha blir nästan rädd när jag ser bilden av nån anledning..


Kommentarer
Postat av: Peter

det ser typ ut som nån skräckfilm. haha solen går aldrig ner halva året när man kommer tillräckligt långt ut. Tydligen ligger umeå där XD
mina fördommar trivs

2008-05-11 @ 15:24:38
URL: http://peteers.blogg.se
Postat av: emma

Hahaha att du smygfota dem också, nasty girl! ;)

2008-05-11 @ 15:57:45
URL: http://dumlestar.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0