God morgon världen, här kommer jag

Idag tänkte jag passa på att göra bort lite saker. Fick nämligen ångest igårkväll, precis när jag höll på att somna kom jag på saker jag behövde göra. Så självklart fick man en klump i magen och det tog ännu längre tid innan jag kunde somna.
Så här hade jag tänkt lägga upp dagen:

11:30 Dags att börja klä på sig
12:00 Klicka runt för att skaffa European health card
13:00 Samla ihop alla kör-papper
14:00 Fortsätta på svenska-talet
16:00 Be en bön för att sakerna ovan är gjorda..
17:00 - 20:00 Andas ut?
20:00 Säkert nåt man kan glutta på tv:n
22:00 Ligga i sängen, alternativs tänka tanken att sova snart.


Sverige förlorade igår igen, pinsamt och tråkigt.
Men att vara 4:e bästa hockeynation över hela världen är egentligen inte fy och skam då alla stjärnor valde NHL framför landslaget..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0