Gräva i det förflutna?

Dags att ta fram mobilen och upptäcka vad du har för kontakter i telefonboken..

Har du pussat nummer 2?
Alexander A : Nope.

Vad har du för relation  med nummer 20?
Christian : Nästan lite läskigt tajming mellan frågan och namnet.. tja jag har en väldigt bra relation till honom och jag hoppas den fortsätter..

När ska du träffa nummer 30?
Eva jobb : Hon är i Madrid just nu med jobbet men kommer hem på söndag så jag lär nog träffa henne då.

Är nummer 18 söt?
Catarina : Nja men jag tror nog killar ser henne som het.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Arvid : Långt krulligt svart hår? Kommer faktiskt inte ihåg.

Gillar du nummer 14?
Au pair : Hon var ganska jobbig för att hon var översocial men nu har jag en annan kontakt därifrån.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Alexander L : Nix han träffar jag circus två gånger per år och nu var det ett tag sen sist.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Emil mob : Hmm.. nästa klassfest för högstadieklassen?

Är du nära vän med nummer 23?
Elin : Nej, en gammal klasskompis.

Har du gått på bio med nummer 4?
Alexandra hem : Ja faktiskt så har jag sett Shrek 1+2 och Madagaskar med henne.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Farbror Tony : Haha nej han får komma hem till familjen på middag istället.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Alexandra mob : Minnen från högstadiet.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anna : Ja men det brukar jag göra lite då och då.

Vad har du och nummer 24 för relation?
Emelie B : Absolut ingen alls. Var i samma förening i högstadiet och på något vis har nummret hängt kvar i mobilen.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Emil hem : Spela brännboll som vi gjorde förra sommaren med gamla klassen.

Vad är det bästa med nummer 8?
Andreas takida : Att han är/var Takidas turnéansvarig 2006^^.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Bio : Näe det var länge sen sist..

image144

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0