Jag har sett döden i vitögat

Gick för att träffa min rektor idag på hans kontor angående en kompletteringsuppgift jag har kvar. Har skjutit upp det mötet typ 3 veckor men nu tog jag tag i det. Men av någon enormt konstig anledning visade han inget agg mot mig idag, vad har hänt?
Men ska få en skriftlig uppgift på samma del jag hade sist så det känns lugnt. Kommer visserligen stressa ihjäl mig med den också men det är ju bara mitt eget fel.

Btw, gick jag förbi min granne igår för att höra efter om en bil till balen. Hon och hennes man samlar typ på amerikanska och gamla bilar och tänkte därför höra efter om dom hade någon ledig.
Fick svaret att folk hade hört av sig redan men eftersom det var jag så skulle det nog inte vara några problem att prioritera mig sålänge det är pappa som kör.
Nerver när jag gick hem, är ju en tisdag så klart pappa kunde jobba den dagen.
Men icket, han är ledig hela den veckan och såg allt hur han drog på smilbanden när jag berättade att han skulle få köra en amerikansk Mercury från 50talet.

Fått googla bild för jag har ingen aning hur den ser ut..
image145
Har inte sett den i verkligheten men den ska visst vara svart och vit och "en pärla".

Ska btw hälsa från Antonia att hon är trött, less och sur men hon älskar mig ändå^^


Kommentarer
Postat av: Ina

nej,men jag var ju störst, bäst och vackrast ;) haha. Men aa du ha så rätt, jag älskar dig ändå :)

2008-05-17 @ 00:17:18

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0