Jag kunde inte fatta att kossan skulle bli transvestit..

Det har redan börjats tagga inför kvällen. Har 86 låtar jag ska bränna ut på en skiva senare så det ska finnas lite att välja på. Haha gick igenom alla låtar jag har på min dator igårkväll och kom fram till att jag nog har den största udda blandningen.
Här kommer ett smakprov på några av de olika musikstilarna:
Country
Hardcore
A capella
Jungle
Gospel
Rock
Reggea
Heavy metal
Dance
Blues
Pop
Punk
Death metal
Electronica
Folk
Jazz
R&B
Indie
Latin
Opera
Techno


Tål dock att sägas att jag inte lyssnar på alla dessa utan dom har av någon konstig anledning ploppat upp i min dator utan att jag vet var dom kommer ifrån haha.
Men är alltid kul att lyfta på ögonbrynet när man hör nån ytters udda låt.


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0