Mötet med Peter

Enbart för att jag är jag så får det här mötet ett eget inlägg.

Igår söndag var en speciell dag på många sätt och vis. Men vad jag tänkte nämna här var att det nämligen var denna dag som jag träffade den egendomliga stockholmaren jag nämnt och länkat till så många gånger tidigare.
När Christian hoppat på sin buss hem till sig var det tänkt att jag skulle träffa Peter för att fördriva lite tid.
Efter många om och men och svordomar hit och dit från min sida (ber om ursäkt men hur fan skulle jag veta var den där jävla bron låg..?!^^) slutade det till slut med att vi träffades. Vi gick till ett café han tyckte om längs drottninggatan (osch se vad jag kan haha) där vi satt och pratade en timme och lite till.
Han var faktiskt precis som jag föreställt mig. En ändå sansad människa med mycket energi och väldigt social så det var skoj.
Sen följde han mig tillbaka till cityterminalen och tur var det för jag hade absolut ingen aning vart jag var eller från vilket håll jag kommit ifrån. Sanna i sitt nötskal..
Tyvärr blev det ingen krogkväll på Harrys som det hade kunnat bli, men kanske nästa gång man hamnar i träsket..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0