Vad är skillnaden mellan...

Vad är skillnaden mellan HIV och män?
- HIV utvecklas..

Haha kan nog mycket väl stämma.

Sitter på skolan nu och suckar högt över religionen. Har seminarium imorrn på islam som vi jobbat med i 6 veckor och jag har ingen koll på nåt. Tänkte komma hit och bara ordbajsa och låtsas som att jag kan nåt - precis som jag brukar göra haha.
Nu har vi dessutom ghananer på besök i skolan. Dom går runt med sina cermonikläder, gulligt.

Btw hade individuellt samtal idag på musiklektionen då vår lärare satt betygen. Några väl valda ord han sa till mig:
"Du har en exemplarisk närvaro. Tror inte du har missat mer än en lektion om ens det.."
(Jag har vart borta tre i rad bara sista månaden..)
"Du är en lysande musiker"
"Du är väldigt lyhörd och har utvecklats jättemycket"
"Du är nog en av dom som visar störst respons under lektionerna"
(You said what..?)
"Därför är det självklart att du ska ha ett MVG, finns inget annat"
Jomen tackar tackar!

image135
Tjoo gitarren har gett mig ett MVG - happy moment!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0