Fredagsnatten

Spenderade natten med att göra mackor åt fyllosar. Igen.
Det var kul, träffade på flera roliga personer som inte hade koll på nåt utan bara stod och stirrade på en när man ställde frågor haha.
Jag hoppas på jobb inatt i garderoben för hörde av Sara att dom söker folk men vet inte om jag törs höra av mig och säga att jag är ledig, vill ju som inte verka efterhängsen..

Vaknade 12 imorse av sms från Christian och tyckte väl just då att jag var pigg - men icket. Däckade strax efteråt och sov till kl15.. haha såg vad klockan va och slängde mig upp ur sängen för att inte riskera att somna om.^^

Tror jag ska hjälpa pappa att bära in ett stort bord från garaget lite senare, dagens styrketräning..

Btw - det snöar!! Jääättemycket dessutom! *Happy moment*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0