Löningsdag med en förjävla chock!

Fy fan vad irriterad jag är nu!
Har räknat på alla timmar jag jobbat och sen räknat bort lunchraster (dessutom räknat bort i överkant) och sen räknat bort skatten på det (även detta i överkant) och fått fram en summa jag skulle få i lön.
Bör tilläggas att jag inte heller räknat med ob tilläggen för dom gånger jag jobbat natt..

Och vad ser jag - jag har fått som MINST flera hundra för lite!! Minst! Mer logiskt vore ungefär 2000kr för lite..! Så nu är jag på jävligt dåligt humör.....

Fuck this!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! Om du är intresserad av smycken så kika gärna in på min blogg! Kanske kan du hitta något till dig själv eller något att ge bort i julklapp!



Ha en bra dag!

2008-11-25 @ 13:11:22
URL: http://jossanssmycken.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0