Snön ligger vit över Umeå

Yes snön började trilla ner för visserligen två veckor sedan men sen i fredags har det bara snöat på och lagt sig på marken utan att försvinna.
Så härligt att gå ute och höra knarrandet under skorna, nu vill jag ha riktigt mycke snö, så pass att man måste plumsa.^^

Igår hjälpte jag pappa bära in ett bord och en bauta-fotölj från garaget och idag blev ett vitrinskåp från källarn uppburen. Haha fan vad klen jag är, det värker i armvecken då jag spänner dom..

Jobbade 11-18 idag sen är jag ledig tills jag jobbar torsdag, fredag o lördag nästa vecka. Långa timmar.. menmen - pengar!

SJ avslöjande : Bli priomedlem (gratis) och res för 25 eller 65kr under hela januari månad. Tror tusan jag ska göra tågluff inom rikets gränser då^^.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

här är snön redan borta :(

2008-11-16 @ 22:10:54
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0