Stureplans vackraste

För ett år sen var jag helt fast i en blogg som skrevs av en anonym kille (tror jag det var) som drev med stockholmare som festade på nattklubbar. Deras utseende, ansiktsuttryck, sminkning, kläder, accessoarer - you name it, han skrev så elaka och därmed roliga kommentarer om dom (jag vet, jag är en ond människa som skrattar åt rikemansbarnen..).
Tyvärr lades den bloggen ner då han blivit polisanmäld för förtal om jag minns det hela rätt. Men finns en blogg på 1000 apor som också kör på samma koncept - att driva med 08:orna (vilket vi i norr tycker är jättekul), den ska jag roa mig åt framöver. Gotta mig åt andras ego^^.

Bara därför ska jag lägga upp en av mina favoriter när det gäller partybilder - 80tals bilden tagen på toaletten i källarn på haga.
Har lagt upp den tidigare men favorit i repris som man säger..

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för adress till den bloggen? (:

2008-11-18 @ 19:37:03
URL: http://internatanna.bloggproffs.se
Postat av: Ina

vadå så ni komma börja driva med mig oxå? :O :P ja bo ju faktiskt på östermalm nu :P hahhaha

2008-11-18 @ 23:03:15
Postat av: MG

LÄNKA FÖRFAN! =D

2008-11-19 @ 15:23:54
URL: http://chimaka.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0