Vad som hände igår natt..

Jag och Ronja stod bak i "köket" och pratade om den kommande fyllerushen av onyktert folk som vill ha mat efter krogen. Men vad händer? Det kommer massa nyktra killgäng kl1 på natten, fan killar ni förstör mina fördomar när ni gör sådär! Ni ska va fulla och hänga på krogen en lördagkväll ju!

Blev en lugn kväll, bara 2 st som försökte få med oss på efterfest på Haga och ingen fick spyattacker i lokalen. Däremot var det en kille som däckade på en stol och sov med huvudet mot väggen men det var bara under nån minut..

Snodde åt mig fusklapparna Ronja använde för stängning så jag inte känner mig helt vilsen på tisdagnatt när jag ska fixa allt själv hjälp hjälp hjälp.
Fast har blivit lovad skjuts hem av Anna den kvällen så jag slipper iaf gå hem (som inatt då det fan va snöstorm när jag gick...)

Tre jobbpass nästa vecka, varav en är min första ensamma stängning - hjälp!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0