Bring me that horizon

Ska försöka boka tågresan nu i veckan, ringde och tiggde lite pengar av mamma så jag har råd att åka. Kan få en tur och retur resa på 755kr vilket vore nice.
Nästa problem är bara hur jag ska lägga fram det för chefen på subway haha. Får dra en fin snyftarhistoria som delvis är sann..^^

Sitter och ser sista Rockyfilmen på tv nu, får alltid ångest när jag ser Rocky.. tror inte jag är alltför förtjust i boxning helt enkelt..

Om 3 timmar ska jag på visning med pappa på en lägenhet han spanat in. Har ingen aning om vars den ligger, hur stor den är eller nåt, men det får väl bli en överraskning.. man kanske blir ute ur det här huset tidigare än jag trodde.
Vad kommer hända med julen?

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0